tisdag 29 september 2009

Tips om läsning




BILD : Jag sittandes i min lilla lägenhet med gammal/ny kostym. Som man inte ser så mycket av... lyckades inte ha en alltför galen blick vilket är bra. Ehum.. jag leker med handen för det är skoj att se vad som händer på skärmen ( det rör sig) =)


Jag snubblade över http://storstad.wordpress.com/ från SSK bloggen, scannade snabbt vad Marika Lindgren Åsbrink och det är klart värt ett bokmärke så jag kan följa bloggen.
En annan sida är www.tvardrag.se som också har en del intressanta texter. Men nu är det snart dags att gå och lägga sig. Somnar tidigt numera är uppe i ottan...!
___________________

Köpte en liten för stor men annars en fin komplett svart kostym (svart med vita diskreta ränder) idag på Myrorna. Det är lite som att vandra runt i en för liten morgonrock, vilket inte är en fel känsla. Passar bra att variera med min gamla mörkblåa trotjänare som jag köpte för 40 kr i en lada i småland ( ja det är sant..!)

Jag har någon fetich för typ 50-tals kläder. Gärna använda. Jag har gubbmode =))

Snart blir det väl hatt också ! ( nej där går faktiskt gränsen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar